Cases en bon estat en venda a Almería

Troba 6 ofertes de xalets, viles, finques rustiques, cases rurals, o altre tipus d'habitatge en bon estat de conservació de particulars, agències i bancs.
Cancel·lar la zona dibuixada al mapa
Ordenar:
224 000 €
(604 €/m² )
Professional
Casa de camp, 6 habs., 371 m²
Almería, Lucainena De Las Torres, Barrio RAMBLA HONDA, 26
Venda No urbanitzable 6 000  m² , Lucainena de las Torres
Llar de focRebostGaratgeTerrassaAiguaElectricitatCasa de camp+8
2 habitatges, 371 m² construïts, garatge i terrasses; terreny amb oliveres i hort; a 5 min del poble i prop Vía Verde.
370 000 €
Professional
Almería, Lucainena De Las Torres, Calle ACUEDUCTO, 1
Venda Urbà 308  m² , Lucainena de las Torres
ComercialRústic o rural+1
Casa rural de 216 m2 amb restaurant per 45 i hostal de 4 habitacions amb bany, terrassa i llicències vigents, funcionant a Lucainena.
95 000 €
(565 €/m² )
Professional
Casa de poble, 3 habs., 168 m²
Almería, Lucainena De Las Torres, Calle REAL, 39
Venda Urbà 168  m² , Lucainena de las Torres
GaleriaLlar de focJacuzziRebostGaratgeAiguaElectricitat+4
Casa de 168m² amb pati de 38m², 3 dormitoris, ubicada davant de la piscina municipal.
Necessites finançament per a aquest habitatge?
Rep una estimació a l'instant
Calcula el finançament
339 000 €
(2 119 €/m² )
Professional
Casa de camp, 3 habs., 160 m²
Almería, Lucainena De Las Torres, Barrio Rambla Honda, sn
Venda No urbanitzable 110 000  m² , Lucainena de las Torres
Aire condicionatArmaris encastatsGaleriaTerrassaAiguaElectricitatHivernader
Propietat amb 2 pisos, terreny variat i bones vistes al Mediterrani. Aïllat però accessible, a prop de serveis i natura.
72 000 €
(537 €/m² )
Professional
Casa de poble, 3 habs., 134 m²
Lucainena de las Torres, Almería
Venda Urbà 134  m² , Lucainena de las Torres
Piscina privadaGaratgeTerrassaCuina equipadaAiguaElectricitat
Habitatge de 134m² amb 3 dormitoris, terrassa, i ampli garatge en un poble tranquil i autèntic, a prop de les platges.
170 000 €
(773 €/m² )
Professional
Casa de poble, 4 habs., 220 m²
Almería, Lucainena De Las Torres, Calle ACUEDUCTO, 2
Venda Urbà 240  m² , Lucainena de las Torres
GaleriaLlar de focTerrassaAiguaElectricitatClavegueraCasa de poble
Casa de poble de 240 m2 en una planta al centre de Lucainena de les Torres: 4 dormitoris, 2 banys, saló amb llar, cuina, annex amb cuina, pati i terrassa amb vistes.
Mapa Satèl·lit
Dibuixar la teva zona Cancel·lar
Dibuja el área donde quieres buscar

Dades sobre cases en bon estat de conservació a Lucainena de las Torres(Localitat)

El preu de les cases que no necessiten reforma segons els anunciants comença des de euros/m2, ja que les cases més barates solen ser més d'estil rural com a finques rústiques, cases de camp o cases de poble i estar a les zones amb menys població.

No obstant, el preu mitjà d'habitatge en bon estat és de euros/m2, gràcies al fet que les cases estan majoritàriament més properes a les poblacions urbanes i zones residencials. Aquí trobarem més xalets independents, adossats o cases rurals de millors materials.

El preu de cases en bon estat més alt pot arribar a euros/m2. Aquests serien cases de luxe en la seva totalitat com a xalets i viles amb terrenys propis, jardins o amb una excel·lent ubicació davant de la platja o amb vistes al mar.

terrenos.es facebook terrenos.es facebook